wtorek, 24 grudnia 2013

oł hoł hoł

Napisz Pati ten tekst na stronę zanim mnie uśpią, jutro do 19.30 masz czas.. pisz pisz to jeszcze na stronie zamieszczę dziś i baner mi jeszcze zrób ten cały zestaw też (banerów). ja, że  wszystko będzie dobrze, bo młodzi jesteśmy i potrafimy sobie powiedzieć, że się kochamy, a na Bartoszewicza był piękny czas przy Bachu. Koniecznie nie róbmy już z tym nic. Zostawmy siebie w tym stanie nieużycia i przebicia się przez wszystko co stanęło między nami podczas ostatniego trwania. Ktoś mi napisał przepiękny prezent mailem, ktoś znów dał mi ciało w proteście, ktoś miło dotykał mojego ciała i wąchał włosy, ktoś mówił że kocha, ktoś płakał, ktoś się śmiał, ktoś kazał przesłać wszystkie moje mp3 puszczane z telefonu, ktoś się  zwierzał 
i wył... wyłam i ja.  teraz za dużo zjadłam za mało wypiłam i myślę, że jutro zrobię odwrotnie na wypadek dotykania brzucha w najbliższych dniach i killera snów ostatnich tygodni! LECZ najdroższy gruncie rzeczy jestem bardzo szczęśliwa, a Stefania objawiła się zaprzeszłą bułką tartą w misce z jej szafki kuchennej - przywitana łzami i ulgą. 

We
so
łych 
Świąt!

1 komentarz:

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
poszukiwaczka. patrycjaplanik@gmail.com GSM: 604 845 795

stat

stat4u